YA...I Have been Done...


Maaf...segala keputusan dah segalanya nyata...
don't say that i am selffish...
Ya...i have to be do any decision...
Yes...now I done..

What the pass...what i have been done...Ikhlas dan tulus...
semua dah saya HALAL kan di dunia dan akhirat...

Maaf segala keputusan ku...andai semuanya melukakan segala jiwa dan emosi...
Maaf...semua keputusan ku bukan kerana diri ku...tapi kerana sesuatu yang telah mengalakan kearah keputusan ku...

Apa yang saya janji selama ini, saya akan beri untuk segala perjanjian yang tak pernah tercatat di diari kehidupan harian mu...itu adalah PERJANJIAN yang tanpa STEM DUTI dari LHDN...benda tu pun akan tak sah kalau di bawa ke mahkamah...dan benda tu pun tak akan laku untuk di pajak sekalipun...

Tapi tak ape lah kan...saya kena tunaikan segala JANJI-JANJI itu...
walau terpisah sekalipun...saya tak akan menyesal...dan saya tak akan rasa bersalah...

Biarlah semuanya berlalu...biarlah masa mengubati semuanya...MASA cepat2 lah engkau berlalu...tolong tinggalkan segala kelukaan dan kekecewaan ini jauh-jauh...

Biarlah...aku sendiri...menghitung segala2...menghitung segala perjudian hidup yang akan tak pernah sudah...

MAAFKAN aku...MAAFKAN aku...dan MAAFKAN aku...

0 comments: