I Cannot to HIDE...

kadang dalam kehidupan ini kn...! kita kadang tak dapat nak tipu diri kita sendiri...kita suka ke, tak ke...rindu ke, tak ke, sayang ke, or sebaliknya... saya tak dapat nak tipu lh...sori a thousand apologize kalau saya tipu kalian semua k...

aku bukan nak bermaksud macam tu... dah jiwa ku tak dapat nak terima dulu kehadiran orang yang nak enter ke hidup aku...so aku memang tak dapat nak tipu...tipu lah kalau bercakap...yes I miss u tooo...yes I love u toooo...aiisshhhh...jangan lah jadi hipokrit jiwa ku ini...

tapi bila org tu menaruh harapan kat kita...kita pulak rasa bersalah...bagi harapan kat orang tu...mmg kita sayang org tu tapi not special dalam hati kita...yang hakikatnye kn...saya mmg tak rindu dia...sayang sikit2 jer...tapi mmg tak akan bertapak di hati saye lah...tolong MAAFkan saya yer...dalam dunia ni kebanyakannya kita diprogram oleh hati dan perasaan...suka dn tindakbalas kimia adalah satu tindakan yang luar biasa...bukan nye kita nak main2...semua itu tindakan semulajadi yang di luar kawalan otak...tapi hati memang dah set...terus ke otak...jadi hasilnya memang mengkagumkan...

TAPI... saya minta maaf banyak2...saya tak pun bermaksud utk semua tu...tapi hakikatnya HATI saya...tak dpt nak katakan reality...saya TERPAKSA jadi HIPOKRIT...MAAF sangat2...cuma saya nak bagi tau...saya tak ada GOOD CHEMISTRY dengan awak... tolonglah jangan bagi harapan dengan saya...saya dah tak sanggup...tolong lah...bagi masa kat saya pun...saya dah tak dapat dah...terlampau banyak org yang saya dah bagi kasih sayang ini...tetapi saya tak dapat paksa hati saya...saya anggap awak biasa-biasa jer...tak lebih dari tu...tak ada sangkut pun kat hati saya...salah kh aku???? fuuuuu...Maafkan saya...Maafkan saya...

saya cuma dapat menjadi pendengar setia awak jer...saya cuma dapat simpan rahsia awak jer...tapi kalau nak kata hari2 saya rindu dan sayang awak...saya tak dapat...maafkan saya...kdang text saya membuat awk memberi harapan kat saye..tapi saya cuma nak relaxkan hati awk jer...saya nk buat awak bertenang jer...tetapi yang selebihnya...saya tak dapat nak tipu awak...tolong lahhhhhh...

huhuuuuu...sori...maaf...maaf sangat...sangat..

0 comments: