Let It Be...

Let it be Joan...

Apakah harus aku biarkan ia terus berlalu...Masa..terima kasih untuk segalanya kerana telah sedikit sebanyak mengubati segala kelukan hati ini...masa telah membawa ianya terus berlalu..

biarlah ianya terus berlalu...dan hanya masa berlalulah segalanya akan terubat walau pahit dan payah..

Hati...semoga Engkau terus tabah..Oh Tuhan...berikan aku ketenangan...
walaupun payah untuk melupakan segala kenangan ini...tapi aku akan cuba..Apakah aku mampu??? oooooooooooooh tolonglah...kekuatan kuatkan lah jiwa ku untuk cuba melupakan saat2 bahagia ini...cinta dan kasih manusia semamgnya tidak akan kekal...tapi cinta dan kasih untuk-Mu...ianya adalah kekal abadi...

Ika,
terima kasih dengan kasih dan sayang mu selama ini...walaupun payah untuk aku melupakan diri mu...tak ape lah ika...walau ika tiada...ibu masih dapat kuat walaupun kasih, sayang dan rindu ini, ika dah buang jauh2...dan Ibu harap hati ibu ini setabah yang ibu harapkan... tapi kenapa???? selepas kasih, sayang dan rindu ini semakin bersemi dan tersemai di jiwa ibu...sesenang jer Ika nak lari dari jiwa ibu...Apakah Ika senang buat ibu macam ni???

dan saya tahu...saya bukalah ibu Ika...hidung tak malu...pipi pulak terserong2 kn...
rasanya Ika tak pernah anggap saya ni Ibu kan...itu yang pasti!
Maafkan saya kerana selama ini telah banyak menyusahkan kehidupan Ika...
saya pun tak nak ganggu ika belajar...
biarlah...

Maafkan saya...dari hujung rambut ke hujung kuku...kerana selama ini telah banyak mengganggu kehidupan ika yang bebas...
dan kehadiran saya dalam hidup ika...betul2 lah menyusahkan dan menyemakkan...
saya tau...tak perlu lah nak explain lagi...

segala makan minum ika selama ini saya telah halalkan di dunia walaupun di akhirat...

walaupun hubungan ini terputus di sini...Ika, ingatlah saya tidak pernah untuk memutuskan segala hubungan ini.

Ika, walau ika dah buang saya jauh2 dari sudut hati ika...tetapi saya..saya tidak pernah membuang ika dari sudut hati saya...

Ika, walau kasih dan sayang ika dah pudar untuk saya...tapi Ika perlu ingat...kasih dan sayang saya pada Ika tidak pernah pun hilang dan pudar...kasih itu masih bertapak di hati saya...dan saya jamin ia akan sampai mati...itu adalah janji saya pada Ika dulu...kasih itu akan kekal dan abadi untuk ika...

Saya sayang ika...walauapapun halangan melanda...kasih saya pada ika cukup luar biasa...

Dan sayang saya pada Wan Nur Intan Faharain sentisa segar...kasih saya pada In akan kekal dan abadi...dan kerinduan ini pada In akan terus berbunga..itu adalah janji saya In sayang...terima kasih In..terima kasih dengan kasih, sayang dan kerinduan In pada aunty selama ini yang tidak berbelah bahagi...

Buah hati Ibu Syima...yang sentiasa inginkan kehadiran dan kasih sayang Ibu...Ibu JANJI sayang, ibu tak akan mensia-siakan sayang dengan kehadiran sayang dalam hati dan jiwa ibu selama ini...ibu tak akan tinggalka syima...ibu telah banyak menumpang kasih dan sayang syima...Syima sayang, ibu nak ucapkan segalanya terima kasih pada syima...kerana syima telah banyak mengembirakan hati ibu selama ini...

Ika, In dan Syima...terima kasih sayang...saya menghargai semuanya itu...kehadiran diri kalian semua telah menempatkan saya yang terbaik di mata Allah...kerana curahan kasih ini tidak pernah pun mengenali siapa anda semua di mata saya...walau jurang perbezaan terlalu jauh untuk di jangkau...tapi itu hanya perbezaan..kasih dan sayang adalah satu...dirimu bergitu berharga sayang...

"Jangan kecewa saat hubunganmu berakhir. cinta & sayang tidak bisa menahan seseorang dlm hidupmu! jika dia memang bukan yg terbaik, sebesar apapun usahamu utk bersamanya, kamu tdk akan pernah bisa memilikinya! tapi jika memang dia yg terbaik & takdirmu adlh bersamanya, maka sejauh apapun kalian terpisah pasti ada jalan yg akan mempertemukan! percayalah, Tuhan sudah memilihkan pasangan ya TEPAT & TERBAIK bagimu! ♥

Sayang selalu...
ibu

0 comments: