ConFuse

Perjalanan semakin sukar...
Apakah aku harus teruskan perjalanan ini...
Kena harus aku sentiasa mempunyai 2 hala jalan tujuan...
pergi salah tak pergi salah...
terima salah...tak terima...entah...
apakah aku harus teruskan hubungan ini...
hubungan yang tiada kepastian...

Oh God, berikan aku segala jawapan untuk semua ini...
I,m to confuse now...
Vince, I do not know where i should think now???
I do not know, it's that our Love is reality???
It's that u really love me???
It's that u really want me???

Kalau aku diam...meant my love in two way direction...
Aku harus pilih untuk kebahagian hidup ini...
Maafkan saya kak, jiwa segala keputusan ku ini lebih ke arah Vince...
Tapi knp Vince, awak terlalu banyak membuat pengharapan kepada ku...
U say u Love me, U say u miss me... lodging with me...
Oh Lord...buntu diri ku dgn semua ini...
Buntu...apakah semuanya ini benar...
dan selayaknya untuk ku...
Confuse...confuse...confuse...

0 comments: